fredag 2 juli 2010

Festivalstämning i Borlänge

Dagarna i Borlänge flyter förbi i en strid ström av glada festivalmänniskor omkring vårt tält mitt på festivalområdet. Marika och jag har konstaterat att det är jeansshortsens år i år. Ungefär hälften av alla besökare, främst tjejerna, har packat med sig sina korta blå jeansshorts.

Alla som kommer till Coops tält bjuder vi på ekologisk fika - kaffe, saft, bananer, Änglamarks nötter och Änglamarkschips (alldeles för goda). Och så kan man vara med och tävla om 10 presentkort på Coop varje dag. Jag tror vi har haft nästan 1000 tävlande hittills!

Vi har jättekul och stämningen på festivalen är skön. Fredligt och kärleksfullt. Och jag hörde något om 45 000 sålda biljetter. Solen har börjat gassa riktigt ordentligt så nu är jag glad att vi har ett tält i skuggan.

Här kommer bilder!



Kent

Robyn

Vårt populära Coop-tält


Melissa Horn

Hoffmaestro

Detta är min sista dag innan semestern. Så om jag inte hinner blogga mer innan jag drar ner i Europa med mitt InterRail-pass, så får jag önska er härligt somriga juli-veckor! Så ses vi igen om en månad!

Soliga festivalhälsningar
/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar