onsdag 7 april 2010

Springtime

För ett år sen var jag i Costa Rica nu... Vi hann inte med så mycket lata dagar på stranden direkt. Men ändå, det var varmt. Och exotiskt.

Men värmen är på g här i Sverige nu också! Och jag älskar den här tiden, när allting föds på nytt och man får ny energi till allting!

Jag behöver nya träningsskor, och med risk för att göra direkt reklam såhär så måste jag ändå nämna att jag har tänkt testa
Löplabbet för första gången. När jag hinner ska jag ta mig till deras "tjejbutik" på gågatan i Malmö och testa att springa på ett band och se hur jag trampar när jag springer osv. Det kommer kosta en hel del, men jag hoppas att det är värt det (att produktionen av skorna har varit schysst?) och så får jag i alla fall en massa MedMera-poäng på kontot!

Löplabbet finns även i Helsingborg och Lund. Läs mer här!

Kanske kommer en rapport sen när jag varit där!

PS: Idag är det dessutom Världshälsodagen!

/H



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar