onsdag 16 december 2009

Lucka 16 - Alternativ



















Det är rätt fascinerande att man kan köpa 1 ton gröt för 4 894 kr...

I två år nu har jag köpt en alternativ julklapp till varje person som jag köper julklappar till. Förra året var det "Tak över huvudet", kejsarsnitt, skolmaterial och ett hygienpaket. Men jag lägger nog inte ner 4894 kr på det, men en hundring per person gör jättemycket bara det.

Jag vill inte avslöja vad det blir i år, om min familj kollar bloggen, men exempel på ställen att handla bra alternativa julklappar är:

Jätte-enkelt och smidigt! Och det är gåvor alla mår bra av, inklusive ditt hjärta.

Och...jag vet att de vill ligga lågt nu i början, men jag kan inte låta bli - ni måste kolla in
Coops nya superfina hemsida!! Där allt nu är samlat - Coop, KF, MedMera och konsumentföreningarna. Lanserades i smyg igårkväll. Jag är så stolt. Och eftersom jag var bland de första att skaffa ett konto så var fortfarande "Hanna" ledigt! Har aldrig hänt förr. Hurra!

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar